Sashin blog

…jos jedna od zivotnih faza…

Prevara – nase drugo „ja“

Vise puta mi je baba govorila: ne osudjuj druge – nikada ne znas sta moze da ti se desi sutra, pa da se i ti nadjes u takvoj situaciji. Boze, koliko je ta zena bila mudra!
S’obzirom da se moj brak raspao zbog cudnog shvatanja dragog mi supruga, da moze da se svrcka levo desno, pomislila sam: da li bih ja mogla da se svrckam levo desno?

U periodu razilaska su mi bili krivi svi zivi… i on i ona… ona mije bila nekako “posebno kriva”, posebno jer je bila moja drugarica i to dobra (bar sam tada tako mislila)… krivi su mi bili i njeni roditelji sto su je rodili, njeno selo odakle je dosla, njena skola i profesori, komsije…ma, svi su mi bili krivi. Razmisljala sam i o tome koliko ima moje krivice. Kako sam bila emotivni ovisnik o njemu, trudila sam se na sve moguce nacine da ne postanem jedna od onih zena , koje, kada se udaju, zaborave da su ikada bile zene, negovane, provokativne….zenstvene… Danima sam mucila sebe snimajuci filmove u glavi gde sam, naravno, ja glavna junakinja, a ona negativac i gde je srecem na ulici i treskam o beton (sobzirom da bi mi moja konstitucija u odnosu na njenu to omogucila). Gospode kako sam bila agresivna u tom periodu! A onda sam je makla sa svog horizonta i smestila je u grupu „totalno nebitnih ljudi“. Lagano je i iz te grupe nestala, tako da….kako ono bese njeno ime?? Onda sam svoje negativne misli fokusirala na njega. Znam, znam da nije lepo nekome zeleti zlo…nije hriscanski…. znam da bih trebala da budem iznad toga…. znam da ..sve znam, a opet…

Elem, zasto sam sve ovo pocela? Moja prijateljica …dobra prijateljica, koja je u grupi „bitnih ljudi“, posle mucnog razvoda je jedno duze vreme bila u depresiji… dubokoj depresiji… ultra-mega-hiper depresiji….mislim – umalo da se samoubije. Jedno vreme se bacila i na alkohol, ali…
Isla je kod psihitja, radila na sebi (i radili su na njoj) i dosla je malo sebi. Jbg – neki od nas to teze prebole, a neki lakse. Nakon svega toga, jedna od najcescih izjava je bila: JA TO NIKADA NE BIH URADILA DRUGOJ ZENI!! Pa ok… slazem se sa time. Ne kazem sada da treba da postoji neko „svetsko udruzenje zena“ gde ce medjusobno voditi racuna jedna o drugoj, saosecati sa svojim klubskim drugaricama, ali stvarno sam ubedjena da treba postojati neki, da kazem, kodeks ponasanja. Duboko verujem u ono „ne cini drugima ono sto ne zelis da tebi bude ucinjeno“. Slozila sam se sa njom 100% ! A onda je jednoga dana dosla i izvaljala: „Jaaoooo, sto je fiiin….jaooo sto je dobar…jao sto je zgodan…..jaooo kakav seeex“ !!!!

Samo sam treptala i cekala nastavak…. Idilicna prica… emocije…i hemija i fizika…. u cemu je kvaka?? „Jbg – ozenjen je“! …Trep! (to je moj trep)…. A njen odgovor na sve je: „Ko joj je kriv kada ne moze da ga zadrzi pored sebe ! Nisam ja kriva!! Da nisam ja. bila bi neka druga“… i jos kojekakva sranja…

Dok smo u mojoj dnevnoj sobi pijuckale kafu, posmatrala sam je…. Kada li mi je promakla njena transformacija? Izgledala je kao beskrupulozna zena koja zna sta hoce … To bi mi se svidjalo da nije u pitanju – to sto jeste. Pominjala je njegov razvod i …ne znam vise sta jos…
“ Da li si svesna da ces mozda neku drugu zenu dovesti u ono stanje u kome si sama bila? Da li si svesna da radis upravo ono sto je tebi uradjeno i apsolutno nemas grizu savesti“?
„Pa….. nisam ja kriva ako ona to ne moze da svari…. nisam ja kriva sto ona nije umela da ga zadrzi… nisam ja kriva ako ona ne ume da se izbori sa nekim stvarima…“
Pokusavala sam da joj objasnim da je upravo opisala sebe iz „nekog perioda“, ali… dzabe…

Druzimo se i dalje, ali… izbegavam pricu o njenom emotivnom zivotu. I opet razmisljam o tome da li sam JA kriva sto nisam umela da ga zadrzim? Da li je ta zena kriva? Da li bih ja to uradila? I ranije, a i sada sam sigurna da ne bih, ali…. zasto onda druge to rade? Zar mora uvek da bude ono: „dok jednom ne smrkne, drugom ne svane“? Zar nam je nasa trenutna sreca toliko bitnija od necije tudje nesrece za koju smo sami odgovorni? Ili ja jos uvek isuvise verujem u neke stvari … u neku dobrotu, postenje i fer-play kod ljudi? Ko zna…

29. maj 2010. - Posted by | Nesto licno | ,

13 komentara »

  1. Uh, probode me kroz stomak ova tvoja priča :(((
    Ako si takva nisi sama, samo da znaš. Duboko verujem u ono da ne treba drugima činiti nešto da se nebi nama vratilo i uvek ću tako razmišljati.

    Bila sam i u situaciji da neka druga petlja oko mog dragog ali je on sačuvao čelične živce u svemu tome i odlučio da mu je bitnija njegova porodica od tamo neke napirlitane koja misli da je riba…
    Pa je ona bila odvačena i zbog toga vrlo besna..kao da je on bio njen muž a ne neko čiju je porodicu probala da rasturi.
    Opet, bila sam i sama u situaciji mnogo puta od razvoda da neki oženjen pokaže interesovanje..nekada je to više ličilo na proganjanje, dala sam jednom otkaz zbog toga i nije mi žao. Na kraju krajeva smatram da treba da postoji neko poštovanje između partnera, da i muškarac i žena osete kad niste više samo njegovi/njeni, da to strašno ubija. To ne želim sebi pa neću to uraditi ni drugima.

    Tako i bi. Jebi ga, možda i ja sumanuto jurcam za nekim idealima, ali rešila sam da ne petljam sa oženjenima još odavno. Inače, jednom prijatelju sam rekla da se i previše grubo šali, pogotovo pred svojom ženom.. Ma daaaj,razume ona, smeje se… ok..da ne bude da nije upozoren.
    Smejala se jadnica, smejala se jer nije mogla da vrišti.
    Ostavila ga je, odvela svo troje dece i konačno može ponovo da se smeje iz srca. Sad kad je sam ni jedna od tih ga ne želi, zašto bi, bio im je potreban samo sponzor.

    Žao mi je što je tvoja prijateljica toliko okrenula leđa sama sebi…nije to dobro😦

    P.S. da ne ispustim činjenicu, ili informaciju koju mi je ispričao upravo moj dragi. kaže na poslu većina ima neke sporedne veze. UVek su to neki akrepi u odnosu na njihove žene i uvek im je bolje nego sa ženama. On lično misli da to ima veze sa uzbuđenjem i da im to nedostaje u brakovima. Uopšte im nije bitno sa kim varaju žene, samo da varaju i da mogu da se hvale zbog toga.
    Na njegovu izjavu da je njemu najuzbudljivije sa svojom ženom popio je ne znam koliko kritika i prozivanja, dok nas nisu upoznali na nekoj proslavi i skapirali da mi stvarno imamo takav odnos.
    A ja sam shvatila zašto su te žene toliko nesrećne. U jednom trenutku sam saznala da sve znaju za te veze, da se boje, da se zbog toga još gore osećaju…ko bi vodio računa o izgledu kad im se umire…shvatila da sam u jednom trenutku i sama bila takva u prošlom braku i da sam verovatno instinktivno uspela da se promenim dovoljno da ovu vezu/brak održim na zavidnom nivou.

    Mnogo toga žene zaborave da bi svom muškarcu pružile dom. Pre svega zaborave sebe i ono što jesu, a oni su sa njima upravo zato što su nekada bile zabavne, pune iznenađenja, ženstvene, zavodnice…

    Komentar od marouk | 29. maj 2010. | Odgovor

    • Postoje hiljade razloga zbog kojih varaju i muskarci i zene. Hiljade izgovora…. Zaprovo, mislim da je sve uzasno prosto, a da ljudi strasno komplikuju. Jel ne mozemo vise zajedno? Ne mozemo…OK!! To se lepo kaze i ide se dalje. Ako me volis…ako te volim… ne treba nam niko sa strane, zar ne? A ako te ljubavi, prisnosti, hemije ili cega vec sve vise nema, pa onda – hajde da se pozdravimo pa svako na svoju stranu. Sve je, u stvari, tako uzasno jednostavno🙂 Ali…hajde da komplikujemo zivote i sebi i drugima.
      P.S. I hvala ti🙂

      Komentar od saschabg | 29. maj 2010. | Odgovor

  2. Pa da nisu kukavice ne bi ni bilo prevara, upravo varaju jer ne mogu to da kažu. Žele da sačuvaju neki privid doma i da iskorišćavaju još malo onoga ko ih voli.
    Opšti primer sebičnosti

    Komentar od marouk | 29. maj 2010. | Odgovor

  3. Nikad je prejaka rec i sme da stoji samo u proslosti i situacijama kada nam neko drag ode sa ovoga sveta i znamo da ga zaista nikada necemo vise videti u ovozemaljskom svetu.
    Ostale milione nikada se baca u vodu.
    Bila sam u obe situacije i ne znam koja je gora, a desile su se jer su morale i ne kajem se, za sve je potrebno dvoje.
    I ne smem da kazem necu vise nikada, iako zivim po tom pravilu da ozenjene ne gledam uopste, a opet ko zna, mozda opet nekada poludim, zaljubi se…ko zna.
    Tada ne postoji niko treci kao sto ni ja nisam postojala kada su se njih dvoje zaljubili, sta sam tu mogla, protiv ljubavi se nikako ne moze, i niko nije kriv. Desi se i gotovo.

    Komentar od zelenavrata | 29. maj 2010. | Odgovor

    • Zelenish….ne kazem da covek ne moze da se zaljubi…Naravno da moze. Ali, ja sebe jednostavno ne vidim kao trecu.

      Komentar od saschabg | 1. jun 2010. | Odgovor

  4. Znala sam da će opet ova Zelena da pametuje samo li se pojavi ovde😀 I eto nje lol

    Zaljubljivanje je ozbiljna stvar. Zaludi čoveka da ne zna gde je.
    Možda sam nakrivo nasađena al eto, i protiv toga sam išla. Mislim se, kakvo crno zaljubljivanje, ljubav..voleo je i nju, pa je vara, ko zna koji put je zaljubljen..on kao ume da voli..znači i mene će varati..i tako se lepo odljubim.

    Eto, možda se čovek stvarno zaljubi, ali sumnjam da bi onda dopustio da mu ta izabrana bude druga..razveo bi se.

    Komentar od marouk | 29. maj 2010. | Odgovor

    • Da bree! Ako volim, nema drugih…Ima samo prvi i jedini i tacka! Rekoh – sve je jednostavno.

      Komentar od saschabg | 1. jun 2010. | Odgovor

      • amen!🙂

        Komentar od marouk | 1. jun 2010.

      • Yes…mada i to „zbog dece“ je vrlo vrlo diskutabilno. Po nekada je to samo izgovor za nas same. Deca su mi jednom prilikom rekla „to si trebala ranije da uradis“, sto naravno ne znaci da je kod svih tako. U svakom slucaju, mojima je sada mnogo bolje nego sto je bilo – mnogo su mirnije. Shvatila sam zapravo da sam se dugo na neki nacin nadala da ce biti bolje, a izgovor je bio „zbog dece“. Ne…nije bilo zbog njih. Samo zbog neke idiotske nade i zelje i nekog idiotskog secanja na lepe stvari sam odugovlacila. A onda sam resila da je DOSTA! Sto bi marouk rekla – amen🙂

        Komentar od saschabg | 2. jun 2010.

  5. Sunce ti Božije, pa jel ima neka žena na ovom blogu koju nije ostavio muž?

    Komentar od Alex | 29. maj 2010. | Odgovor

    • Haaa, Alex….Greska! Nije me ostavio – ostavila sam ja njega jer je pravio sranja…On bi terao tako do sudnjeg dana, samo da ga niko ne gnjavi i ne dira. A i kod ostalih je slicna situacija…jednostavno ti pukne film i.. dovidjenja, jbg🙂

      Komentar od saschabg | 1. jun 2010. | Odgovor

      • Draga moja to jeste tako.. odugovlači se zbog ovoga ili onoga, a pored nas nije čovek koji je nekada bio (ili je uvek bio ovakav samo su roze naočare učinile svoje)
        Slažem se potpuno sa tobom..znam mnoge koje su deca naterala da se razvedu.

        Ona statistika govori o pruženim šansama bez razloga iza njih.

        Komentar od marouk | 2. jun 2010.

  6. Aleks pa to je muška odlika. Po statistikama samo je 5% muškaraca spremno “ da se žrtvuje“ i ostane u braku zbog dece..samo je 5% žena spremno da ostavi i muža i decu..95% će ostati u braku zbog dece i trpeti svašta…drugačija je to priroda…

    Komentar od marouk | 1. jun 2010. | Odgovor


Ostavite odgovor

