Sashin blog

…jos jedna od zivotnih faza…

Rastanak..smrc..kmek..cvil…(i potoci suza)

Prevara…. laz (i ostala sranja)… rastanak… psovala sam te na sva usta i imala zelju da te zadavim golim rukama… Imala sam neodoljivi poriv da nadjem tri jaka tipa  koji ce te sresti na ulici i slomiti ti svaku koscicu u telu. Sreca da nisam imala dozvolu za nosenje oruzja…. Kuma me je pitala: „Jesi tuzna duso? hoces da places“ … Ma bezii breee…. Nemam vremena da budem tuzna od besa i nemoci da ista uradim. Snimala sam filmove u glavi gde sam bila zena – dzin, a ti buba – shvaba, i gde te gazim a onda razmazujem po asvaltu….ili uzimam stanglu i lupam ti po kolima koja volis vise od rodjene dece….
A onda si me nazvao telefonom….Kada sam ti cula glas, uspela sam da izgovorim samo par reci: “ bip ja tebi sve po spisku i da ides u bip bip…..da ti bip taj tvoj bolesni mozak…bip bip seljacino …bip biiiipppp….“ Naravno, morala sam da kupim novi
telefon jer sam razbila slusalicu….
Tisina….Osecala sam olaksanje, ali….opet bih to uradila…a onda…ma ko te …
Proslo je vreme….Na telefonske pozive vise ne odgovaram „biptanjem“ – svela sam ih na minimum, a ako mi ne prijaju, samo spustim slusalicu. Juce si me zvao…. Tvoje prve reci su bile: „Sta ti zamisljas….“  KLIK … Sve je tako prosto i jednostavno. Ne postojis na mom horizontu.
Rezimiram: nisi zavredio vise ni sekund mog vremena – idem da se igram – da ganjam yaya i da se smejem….

23. oktobar 2009. - Posted by | Nesto licno |

4 komentara »

  1. uh, bes se može osetiti a sumnjam da u takvim situacijama neko i stigne do tuge…

    Komentar od marouk | 12. april 2010. | Odgovor

    • Kakva tuga…bes, bes…BEEESS!!

      Komentar od saschabg | 12. april 2010. | Odgovor

  2. znaš šta ne mogu da shvatim? znam mnoge koji varaju. za njih je to ok..to je nešto drugo, to ništa ne znači, očekuju da žene razumeju. A kad pitam šta bi da im žena to uradi oni: zadavio bih je na licu mesta…. zato samo bes i zaslužuju
    btw, isto važi i za žene koje se tako ponašaju

    Komentar od marouk | 12. april 2010. | Odgovor

    • Razliciti arsini draga moja….Btw – ovo je Balkan…(jos uvek):)

      Komentar od saschabg | 12. april 2010. | Odgovor


Ostavite odgovor

