Sashin blog

…jos jedna od zivotnih faza…

STO JA VOLIM TAJ SEX – LEKCIJA 3

Sta se sve desava zbog zena-uzas jedan….Na primer, drzavni sekretar za rat Dzon Profjumo je svojevremeno dao otkaz zbog afere sa striptizetom….Protiv Bila Klintona je pokretana istraga zbog Monike Lavinski….Jadni Hju Grant je pukao gomilu para, a verenica ga je napustila (bas se cudim) posle hvatanja “na delu” sa prostitutkom na sred Bulevara sumraka… Mislim…zene svasta mogu da dobiju upotrebljavajuci svoje “cari”. Eto recimo Hju – prostitutka Divajn se proslavila i obogatila akonto samo jednog rutinskog odradjivanja..ajd’ da kazem – pusenja…Pa sta sada? Nisu sve zene sposobne da toliko “slave” ili toliku kintu zarade pusenjem…U stvari, nisu sve zene ni sposobne da puse. O tome pisemo danas.

Oralni sex – felacio (od latinske reci koja znaci sisanje)…mogu da nastavim da nabrajam nazive (kao sto je dudlanje, pusenje, sisanje…) ali necu. Izgubice se poenta. Sta je to?? U heteroseksualnom i homoseksualnom polnom odnosu se primenjuje kao oblik polne igre, a svodi se na nadrazivanje muskog polnog organa usnama i jezikom. Woow..ovo ispade skoro “knjizevno” receno…Najpreciznija uputstva o ovome mozete naci na Durexovom sajtu, ali ako neko stvarno planira da klikne na ovaj link, znaci da je suvise mlad za ovaj blog – dakle, deco zatvorite blog odma’!🙂

E, sada da prenesemo malo znanja japanskih gejsi…Kazu da su “znale znanje” jer su svoje umece koristile da zadovolje partnera i nateraju ga da im se uvek vraca…(lepe stvari se uvek pamte)…Sada cu citirati: “Najdraža tehnika sisanja kojom su se služile gejše uključivala je vrtložni pokret prema gore i dole. Dakle, dok se krećete gore dole po penisu, sa usnama otvorenim poput propupelog cveta, okrenite glavu malo s jedne na drugu stranu kako bi se i vaš jezik okretao u tom smeru dok radi neku drugu radnju. I ne zaboravite posebnu pažnju posvetiti žilici ispod glavića. To je najosetljivi deo i pun pogodak za njegovo intenzivno zadovoljstvo”.

Muskarci su obicno odusevljeni bilo kakvim oralnim sexom, ali to ne znaci da zena ne treba maksimalno da se trudi da mu pruzi sto vece zadovoljstvo, sto ce, naravno i njoj samoj prijati. Da se razumemo – ako zena ne uziva u tome, tj. u tome da zadovolji muskarca i samim tim dozivi uzbudjenje, prestanite da citate ovo i dajte mi nulu iz protesta. ;o) Partneru treba pokazati koliko zaista uzivate, (polazim od predpostavke da zaista uzivate), a ne da se folirate ili glumite…Naravno, predrasude vezane za oralni sex (eh, da su vezane samo za oral ) i dalje postoje, tako da statistika kaze da jedna trecina populacije ne uziva u ovom obliku polne igre. (da su samo svesni sta propustaju )….Jos uvek kruze neka glupa zenska pravila u stilu: ja to ne moram, a ti budi srecan ako se desi…necu da gutam…nemoj slucajno po licu….proteini me ne zanimaju i slicno….Stvarno mislim da je ponizavajuce za jaci pol. Jebo ga…kao da je to neka enormna usluga koju cinimo pa se za to ocekuje nesto “za uzvrat”. Nema trgovine. Kao da to nije nesto lepo samo po sebi za oba ucesnika…Mislim…necu da pominjem sada HIV :p… U svakom slucaju, ova tema je vrlo obimna, pa se mozda i vratimo na nju…kasnije…Za sada mogu samo da kazem: bez obzira na kurtizane, gejse i bilo kakva “uputstva” to je nesto sto je najintimnija stvar izmedju dvoje ljudi, pa tako : dajte masti na volju i opustite se , oslobodite se strahova i predrasuda – samo tako i mozete doziveti najveci uzitak. Ako ste od onih zena koje ne uzivaju u oralnom seksu, setite se da je to cin uzimanja i davanja….i dajte malo maste! Od svega moze da se napravi lepa erotska igra…Slag i sirup od cokolade mogu da naprave sasvim novi ugodjaj, uz smeh, neznosti i veselje. Ugodjaj sasvim drugaciji od uobicajenih. Dakle, sve zavisi od kreativnosti, jer seks nije ustaljena shema.

Oni uzivaju dok vas gledaju da uzivate kada to radite, a vi uzivate da gledate njihovo uzivanje, koje je izazvano posmatranjem vas dok uzivate…mislim…tako nekako :))


21. maj 2009. - Posted by | sex

23 komentara »

  1. što li ljudi ne komentarišu???

    Komentar od marouk | 12. april 2010. | Odgovor

    • Ovo je jos uvek „tabu tema“…bar ovde:) Svi je zaobilaze;)

      Komentar od saschabg | 12. april 2010. | Odgovor

  2. ma jes’ niko ne priča, samo rade…ccc!
    idem da na’vatam par hrabrih da diskutuju😀

    Komentar od marouk | 12. april 2010. | Odgovor

  3. Boga mi…cisto sumnjam, ali, hajde da vidim i to cudo:)

    Komentar od saschabg | 12. april 2010. | Odgovor

  4. ma praviće se da nisu videli tweet

    Komentar od marouk | 12. april 2010. | Odgovor

  5. Videli su tvit🙂.

    Znate kako ja ovo vidim, Saša – ukratko:
    Mislim, kad čovek jednom uspe da se mane toga, ovaaaj.. kako izgleda onom drugom, kako će se pokazati, da li će joj se videti ova strija, šta treba da mu/joj uradim da dobijem ovo ili ono, da li – šta li – tj. kad se uđe u svoju finu, meku, sopstvenu kožu i ja kakvo jeste, bez procena, kalkulacija, manipulacija i dokazivanja (i još milion slojeva kojećega) onda je dalje fenomenalno.
    My twopence🙂.

    Komentar od Borislava | 15. april 2010. | Odgovor

    • Smatram da covek samo treba da zna sta hoce…Uvek. A to si potpuno u pravu – dokle god razmislja o utisku koji ostavlja umesto da se opusti i prepusti – rezultat je potpuni fijasko.

      Komentar od saschabg | 16. april 2010. | Odgovor

  6. znaci videli al opet vecina cuti ccc

    slazem se. u svojoj kozi je najlepse a nasi najdrazi nas bas tako i vole😀

    Komentar od marouk | 16. april 2010. | Odgovor

  7. @Sacha,
    ja sam uvek u pravu, samo je pitanje vremena kad će drugi da uvide, heheh🙂.
    Šalim se – nevolja je, po meni, što jako – ali jako mnogo ljudi prekasno (ako ikad) shvati šta sve seks može da bude kad se skinu slojevi i slojevi onoga što mu je sve prikačeno. I čemu sve misle da služi…

    Pozdrav🙂.

    @ Marouk🙂.

    Komentar od Borislava | 16. april 2010. | Odgovor

  8. Pa kad se skinu slojevi nepotrebnog i izvikanog onda se seks svodi na vođenje ljubavi – ili bolje da kažem da evoluira u vođenje ljubavi a od toga nema dalje.
    Ako je nekome nezgodno da razmenjuje neke nežnosti sa partnerom, pitanje je da li je to pravi partner (bez obzira na svu ljubav koju osećaju ili misle da osećaju).
    Kada su ljudi kompatibilni hemijski, emotivno – kako hoćete – onda nema neprijatnosti, onda su dvoje jedno, ne gledaju to kao tuđe telo gde bi nešto moglo biti prljavo ili ne znam ni ja kako se to doživljava, nego to vide kao nešto svoje, drago, vredno ljubavi, onda je sve slatko i blisko i sve funkcioniše.

    Pre par godina sam mislila da je seks krajnje odredište…tu se nešto odrađuje i to je to…kao u braku sam i sad to mi je do kraja života…da bih shvatila da ne možemo dalje tako (da se ne obazirem na sve drugo što se dešavalo – jednostavno ta hemija nije postojala), u jednom trenutku mi se sve gadilo

    Sada je druga priča..🙂

    Komentar od marouk | 16. april 2010. | Odgovor

    • Bravoo! Navijam za „drugu pricu“ i taj osmeh🙂 Iskreno mislim da je zenama u nekom zrelom dobu mnogo lakse. Jednostavno, znaju sta hoce, znaju gde su, ko su, sta su i sta mogu da ocekuju ili ne ocekuju. Nemaju barijere tipa „sta ce on da pomisli“….“sta ce njegovi da misle“…“sta ce komsiluk da misli“….“sta ako…kada…“ , itd. Druga su merila vrednosti. Drugi ugao i drugi nacin gledanja. 20 i 40 su nebo i zemlja – skoro bukvalno🙂

      Komentar od saschabg | 17. april 2010. | Odgovor

  9. jesu! samo sto neke 20 nikada ne prevazidju

    mislim da barijere nestaju kad one shvate da oni isto stare, menjaju se, ni kod njih nije sve perfektno (sto negde do 30 tako izgleda iako nije tako – sto je produkt njihove ljubavi ili cega vec) sto tada ljubav iz vizuelnog predje na sferu osecanja i cula a onda smo ravnopravni

    Ko ima sreće da sretne pravog partnera pre, to se desi kad se sretnu. Neko reče da je pravi partner sa kojim se ni prvi put ne stidiš, sa kojim si od samog početka TI a ne nešto što bi trebalo da vidi.

    Komentar od marouk | 17. april 2010. | Odgovor

  10. Moje skromno viđenje je su da te neke koje 20 nikad ne prevaziđu uvek igrale (samo) na kartu fizičke lepote; pošto je starenje (zamislite🙂 neminovno, onda ja gledam neprekidno kako razmažene, uspijajuće nekadašnje princeze – a sada blizu pedesete – troše ogroman novac, nerve i koješta da bi održale svoj stari imidž, onako kako ga one vide. Normalno, tu nema S od seksa… Da se ne pokvare efekti liftinga, stajlinga, botulinusa i sličnih pelcera.
    Kako li je biti oženjen s tim, đavo će ga znati…

    Na moje čudo, viđam – opet – dosta žena koje nisu možda bile prelepe kao mlade, a danas izgledaju vrlo feš, i imaju daleko manje i bora i daleko bolje nose svoje godine nego ove iz prve kategorije. Jedna mi je nedavno rekla da se ceo život mazala Niveom🙂.

    Uvek se rado sećam jedne gospođe koju viđam na poslu, nekadašnje balerine (1931. godište, i danas pleše i majstor je joge i tome slično) koja opušteno kaže da je našla prijatelja mlađeg od 60 godina – „neću valjda nekog dedu“🙂.

    Vi ne bi verovali koliko mojih vršnjakinja dođe kod mene (na posao), i na moje pitanje „koliko imate sada godina“ uspijajući i prenemažući se odgovaraju – a što vas to zanima, i često i neće da kažu. Ranije sam objašnjavala, ali već odavno samo ljubazno kažem da mene lično briga baš, ali da moraju biti po PS-u upisane u evidenciju ili da izađu napolje (jer imam pravo da odbijem da radim), a drugo – nabrojim spisak stomatoloških razloga zašto MORAM da znam da li neko ima 35, 45 ili 65 godina.

    Poenta ovog mog epa je: pošto sam ceo život u muškom društvu, i odrasla kao jedno žensko u nekoliko ulica unaokolo, odgovorno tvrdim da „misice brucošijade“, razne druge nabeđene lutke i lokalne lepotice – u smislu seksa nisu ni za šta. Časni izuzeci🙂. A tek nisu ni za šta 15 ili 25 godina kasnije…

    A o tome kako su Mađarice precenjene ćemo drugi put, lol. Unapred se izvinjavam ako ima takvih ovde🙂.

    Komentar od Borislava | 17. april 2010. | Odgovor

  11. ahahhahahah BRAVO! 😀
    pogotovo su mi upečatljive one što pitaju zašto je bitno da kažu godine…imam među pacijentima
    Da, da, imam i ja takvo društvo pa znam par informacija više😀
    A čula sam jednom od jednog druga: „šta se brineš kad se one raspadnu (za jedno 5 godina) ti ćeš tek tada da izgledaš kao devojčica, a ona tamo – mislim bomba – a ona leži kao mrtva riba i čeka da ja nešto radim jer je ona faca i ne mora da se mrdne u krevetu“

    Komentar od marouk | 17. april 2010. | Odgovor

  12. E to je, Marouk, maltene od reči do reči to što ja slušam sada već decenijama od drugara koji su oženili lokalnim (ili ne tako lokalnim, čak) lepoticama.

    A to sa sakrivanjem godina od profesionalca mi nikad nije bilo jasno, a ako nije dosad, neće ni biti :))).

    Komentar od Borislava | 17. april 2010. | Odgovor

    • Ne mozete im zamerati. Zene su – zene. Svaka ima poriv da se dopada, medjutim, neke to rade silikonima, a neke rade na sebi na drugi nacin. Ne znam koliko je verovati muskarcima, medjutim moj najbolji prijatelj koji je prosao „sito i reseto“ i mozda se umorio od nekih stvari, zeli pored sebe duhovitu zenu koja „zraci“ i sa kojom moze da se smeje. Harizmaticne zene su cudo. Vrede vise od bilo kakvog botoksa i silikona. Naravno, ne smatram da zena treba da se opusti i ne vodi racuna o sebi, medjutim, biti svesna svojih godina, sebe i svojih kvaliteta je jedan od glavnih zenskih aduta.

      Komentar od saschabg | 17. april 2010. | Odgovor

  13. @Sacha,
    ne zameram, dapače – mislim da je nama daleko lakše u životu🙂, ne opterećujemo se budalaštinama. Kako moja ćerka jednom reče za gospođu balerinu – ona ima ličnost, šarm, držanje, I TO SE VIDI🙂.

    Harizma je za mene slabo definisan pojam, ali ako probam da ga (sebi) objasnim kao sposobnost da se očara ma ko, voljno – svesno ili ne🙂, onda mogu da kažem slobodno da znam daleko više takvih žena nego muškaraca. Nemam ideju zbog čega je to tako🙂.

    Mislim, ja sam uvek mogla i mogu i danas da očaram koga hoću, jedino je pitanje da li me mrzi da to radim ili ne🙂, a (osim čoveka svog života) upoznala sam samo još jedno takvo muško, to je jedan kolega.
    U načelu, viđala sam muške „majstore“ ove vrste, ali mislim da ženama to daleko bolje ide.

    Po meni, stvar funkcioniše ovako: u pvih 5 sekundi proceniš osobu, i onda mu prezentuješ sliku kakvu on želi da vidi. Od lične sposobnosti i nivoa zavisi koliko će uverljiva biti prezentacija; ako je neko dovoljno pronicljiv, ima dara, još ako je na nivou da može baš na svakom nivou da komunicira, i ako bar prosečno dobro izgleda, dasa je pao za pola sata da nije ni shvatio šta ga je snašlo. Usput se provuče kroz uši osnovna ideja vodilja, šta god da je osnovni cilj.
    Normalno, ovo je čista manipulacija, i njome se koriste svi profesionalci koji rade sa ljudima, nije bitno da li govorimo o prodavcu životnog osiguranja ili vidovitoj Leonidi (imala priliku da vidim, tehnika je ista, a nivo izvođenja zavidan🙂 ).

    Naravno, ovo je igra koja može da se igra na ma kom nivou, zavisno od sposobnosti onog koji „peca“, ali – kako rekoh – žene su mi tu DALEKO uvedljivije🙂. Kao profesionalac koji lako prepozna sve slične tehnike drugog profesionalca, dešavalo mi se čak da mi profi s druge strane oda poštovanje, kao i ja njemu🙂. Ali to je nešto gde lepota malo znači.

    Kakve sad veze ovo ima sa seksom Bog zna, ali bitno da sam ja nažvrljala svašta, popila kafu, i da sada mogu da krenem da radim…

    Pozdrav🙂.

    Komentar od Borislava | 18. april 2010. | Odgovor

  14. 😀

    imam ja jednog takvog u kući…taj svaku ženu, pogotovo one zrelije i samosvesnije zavrti oko..ne znam čega..odjednom je „tako ozbiljan, tako fin, tako drag mladić, tako uverljiv u svemu što kaže“.
    Kao da vidi koliko ona harizme ima i onda se ustremi na to dok ne dobije šta želi (tako uvek imamo prednost kad tražimo stan a pogotovo je dobar u tome kada treba obaviti neki težak razgovor.🙂

    Svakako mi je zanimljivo da vidim kako on igra tu igru, a mislim da ta crta ličnosti u seksu može da se pokaže kao veoma privlačna

    Komentar od marouk | 18. april 2010. | Odgovor

  15. 😀
    Jeste, to je sjajna osobina za svet uopšte, ali je mač sa dve oštrice ako se koristi u privatnom životu. Ja sam još vrlo davno rešila da privatno budem prosto ono što jesam, šta god da sam, pa kome se svidi – svidi, Bože moj.

    Ne mogu objektivno da komentarišem kakvi su takvu ljudi u seksu🙂, ja o sebi već imam sjajno mišljenje, lol.

    Šalu na stranu, ovakva sorta ima jednu (po meni) jako veliku vrlinu u vezi/braku: ako jednom osveste svoj dar, i ako zaista odluče da su sa tim jednim nekim, onda je to – to. Važi i za moju brkatu jaču polovinu🙂.
    Puno je lakše, veza/brak su daleko iskreniji, na zdravijim osnovama, jer je taj neko iz pune svesti procenio onog drugog, video ga kakav JESTE, i odlučio sa BAŠ za njega, i velika je šansa da će i ostati tu, da ne govorim o tome koliko je seks zanimljiviji u takvim pričama.

    Posebna je (i vrlo ružna) priča koliko je lako manipulisati nekim ko je nesrećan u braku, ko je usamljen, ko je neshvaćen – onda se ide na tu tačku, u tu se hvata, ljude je tako moguće razvesti doslovno za tri dana. Pogotovo ako se uključi seks🙂.

    A sad ja odoh opet na drugu stranu, vi i ja kao da pišemo ep o ljudskim odnosima, heh, a ne ovako nešto lepo i veselo kao što je ovde… Pozdrav i sve najbolje🙂.

    Komentar od Borislava | 18. april 2010. | Odgovor

  16. Upravo takav odnos i imamo…kaže on da je za ceo život…ma za 3 života je😀

    Komentar od marouk | 18. april 2010. | Odgovor

  17. Znam🙂.

    Komentar od Borislava | 18. april 2010. | Odgovor

    • Sta god da je…ljudski odnosi, brak, seks…. u svakom slucaju ste dve jako prijatne dame, savrsene sagovornice. Umalo da pomenem prevaru posle Borislavinih reci o manipulaciji nesrecnih u braku, (da ne citiram), ali se ujedoh za jezik, jer bi se prica prosirila do neslucenih granica. Uzivajte drage moje u danasnjem danu🙂

      Komentar od saschabg | 18. april 2010. | Odgovor

  18. ahahaha moralo je i do toga doći…uvek možeš da napišeš post o prevari pa da se preselimo tamo opet u offtopic ;D

    Komentar od marouk | 18. april 2010. | Odgovor


Ostavite odgovor

