Sashin blog

…jos jedna od zivotnih faza…

A GDE JE TU SEX?

Kada bolje razmislim, ja sam jako zadovoljna i srecna osoba…Sledim neke principe i imam neke stavove….Duboko sam ubedjena da svi dobijaju po zasluzi (pre ili kasnije) i da postoji neka “kosmicka ravnoteza” i pravda…. Da se sve sto se desava, desava sa razlogom…. Necu sada da pominjem ono sto babe stalno govore (a babe su jako pametne…uglavnom) u smislu: ko zna zasto je to dobro….mada, kada bolje razmislim, ima istine u tome: ako te zgazi auto, to je dobro – nije te usmrtio !! Doduse, dosta puta pomislim da su to babe smislile samo da bi pravdale sranja koja se desavaju-tako je na neki nacin lakse….Elem – necu pricati o ljubavi…o tome je dosta receno….(volela sam…prestala sam da volim..opet sam volela..opet sam prestala…itd itd..) …o prijateljstvu? Nee…i o tome je svasta receno…Imam dobre prijatelje, i zbog toga sam srecna. Ako nekoga mozes zvati u bilo koje doba dana ili noci…ako na nekoga mozes uvek racunati – sta god da se desi, ti si bogat covek…privilegija je imati dobre prijatelje….ama, privilegija je poznavati dobre ljude…Mada, ja stvarno jos uvek verujem u ono “dobro” u svima nama…Hajde, mozda je to naivno, mozda glupo, ali, stvarno pokusavam da iskopam to kod svakoga….

Dakle: ljubav – jok….prijateljstvo – jok….SEX??? Buaaahaaaa zasto niko ne napisa nesto o tome??? Osetljivoooo…m? Kada dodjes u neke godine, onda se okreces sebi…znas sta hoces…znas gde si, ko si i sta si….Tada se ruse neke barijere..neki tabui…neke stvari ti postanu smesne….Sex…mislim da sam nasla o cemu cu palamuditi u narednom periodu…radnja za koju postoje desetine razlicitih izraza: kresanje…tucanje…..strndzanje (sto reko Toza)…hopa-cupa… turanje…guzenje… mazenje… prcanje…fukanje…karanje…drpanje…jebanje…rke-koke… seksanje…trpanje…sheva… chukanje… snohaj… peglanje… rokanje… kokanje… “ono”…. “ovo-ono”….fircanje… karanje…oprosticete mi sto ne izvadim iz malog mozga jos po nesto, cega trenutno ne mogu da se setim….Dakle, zasto stvari ne nazvati pravim imenom?? Sve to moze biti jako interesantno, veselo, a mozda i poucno ( da li postoji nacin da se mladjima od 16 zabrani da citaju neke blogove??) Dobar sex je jako vazna stvar u zivotu…zbog njega, u stvari u nedostatku njega se rasturaju veze, pada u depresiju, ljudi idu na lecenje… zbog njega, zapravo ako ga ima u dovoljnoj kolicini i dobrog kvaliteta, takodje se rasturaju veze (ali tudje)… Prica o sexu moze biti gurnuta u cosak zbog toga sto neki smatraju da su to “intimne stvari”, ali, zasto bi prica o tome bila intimnija od price o nasim strahovima, nadanjima, zeljama, ljubavima, prijateljstvima…pa da ne nabrajam vise..A moze da se rasplamsa ziva diskusija i razmena misljenja (da li bih unapred trebala da razmisljam o mogucim sukobima?)…Sve u svemu, to je bre tema koja je uvek aktuelna. Uostalom, ko voli, nek izvoli!!! Dakle…ovo je “uvodni post” a onda – idemooooo…..od flerta do….pa, videcemo dokle cemo stici.

funny-sex-quotes-21

 

21. januar 2009. - Posted by | sex

Nema komentara.

Ostavite odgovor

